om du bara hade frågat så hade du fått ett ärligt svar!

Sitter ute på gräs mattan i en solsto, här är det jätte varmt och inga moln på himlen! Underbart! Mamma och Johan kommer hit ikväll, skönt at träffa lite familjemedlemar :) I helgen ska jag p Takida i slottsruinen, ska bli kul! Har hört att dom är bra live. Annars händer det inte så jätte mycket här, jobbr melln tio och ett oftast sen är det strnden eller bara slapp på gräsmattan. kvällarn brukar bestå av kortspel, film med trevlgt umgänge :)

Fast ja saknar stockholm endel, speciellt min älskde Klara, Elli som nu är i Grekland och Lisafisa =/  Men lisa träffar jag om  12 dagar på Gotland!!! Annars är det 19 dagar kvar innan jag får se min älskade huvudstad!

Men jag trivs så bra här också :)

men nu ska jag äta lunch!
ha det bra«3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0