Killar, killar och killar.. LÅT MIG VARA!

Kaosartad kväll igår, jag tycker jag lämnar den kvällen så den får inte medverka som ett minne i denna blogg^^ 
Idag har myst hela dagen med S, Pizza, chips, läsk, godis och bra filmer. Riktigt najjs..
Imorgon ska jag träffa Klara och sen ska jag packa, fina till lite i rummet och åka till apoteket och hämta ut lite nya pollen mediciner!
På tisdag åker jag till öland och bli borta ca 5 veckor. kommer sakna stockholm för det är endel grejer här som skulle behöva lösas innan jag drar iväg. Men det skiter jag i, för det ska fan bli skönt att lämna all jävla skit åt slumpen ändå.
Men vackra sommarstockholm med ändå nästintill oslagbart! 

Min lillasyster är i skottland nu, saknar henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0