I don't give a fuck!

Igår var det jätte fint väder så då spenderade jag först dagen i en badenbaden med en bra bok och härlig musik i öronen. Sen åkte jag och familjen - pappa, till Borgholm där vi åt middag och sen gick vi på Takida som spelade i Borgholms slottsruin. De var ritktigt bra live och man kunde/kände igen de flesta låtarna!

Idag är det också bra väder men det är så tråkigt att sola så idag tänkte jag åka till byxelkrok med mamma och gå på en marknad som är där! Sen har jag också jobbat några timmar nu på morgonen.

Imorgon kommer pappa, det ska bli jäkligt skönt! Har ju inte träffat honom på några veckor. Och så är det nu en vecka kvar till Gotland och två veckor kvar till Stockholm! Ska vara ensam hemma också efter gotland i nästan en vecka, ska bli skönt! Då ska jag, Lisa och Elli fixa en kräftakiva. Hoppas jag iaf^^ Man måste ju äta kräftor minst en gång om året iaf =)

Annars händer det inte så mycket just nu, börjar tröttna lite på att jobba. Vill mest "turista" och slappa med familjen istället för att gå runt och svettas med en damsugare i handen. Men som sagt så är det ju inte så långt kvar och oftast jobbar jag inte så många timmar om dagen heller så man hinner kanske med både och ibland.

Nu har jag suttit och väntat på mamma i 40 minuter, hur lång tid kan det ta att ta en dusch?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0