pirr pirr pirr

Igår och inatt hade jag det trevligt på krogen :) vi dansade som galningar, toppen kul! Var hemma till halv sju då jag somnade och sov till halv tolv då jag åkte hem till älskade Klara som hade babyshower! Riktigt mysigt och gott. Efter det åkte jag vidare till Jenny med Kajsa och vi åt popcorn och fruktsallad. Samtidigt som vi såg "nya" flickhysteri filmen Twilight! Jag har inte sett den tidigare och inte heller läst böckerna.. Men den var helt okej tycker jag, bra story helt okej skådisar. Ska se andra filmen också iaf :) Imorgon ska det städas här hemma och så ska jag till stan en snabbis och handla lite smått å gott.

Nu ska det sovas!
Ha de gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0