I couldn't care less

Vad ska man ge sin vän i babyshower present? Kläder känns så tråkigt, det växer bebben ju ur direkt. Jag vill ge henne något som hon kan ha kvar läääänge!

Usch, mår just nu bara sämre och sämre. Vill ju må bättre! Ska vara barnvakt åt älskade lillebror då mina föräldrar bestämde sig för att åka på en spontandejt ikväll :) Ska nog tvinga honom gå till videomix och hyra en film åt oss, för nu är ju idol slut!




"Nu är jag tillbaka, och jag lever. Ifall du bryr dig"
"nähä okej du verkar inte bry dig"
"Vill du ses?"
"Har du glömt bort mig eller?"
"Jag har iaf saknat dig"
"Bara så du vet så finns jag här nu om du vill ha mig"

Alla dessa sms har jag fått de senaste dagarna, utan att ha svarat.
GE DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0