Weaker and weaker for every minute that goes by.

Jordens sämsta bloggare, det är jag det.
Men jag har haft grymt mycket att göra senaste dagarna.
I torsdags efter badet tog jag och Klara en promis sen satt vi hos henne och snackade.
Fredagen var jag ledig p.g.a. operation dagsverke, så jag var i farsta och fixade lite grejer.
Sen satt jag och klara i solen i typ två timmar.
Kvällen spenderades hemma hos Klara (mycket Klara den här helgen).
Vi rökte vattenpipa och hade det mysigt. Sen kom endel folk däribland min LisaFisa och sina vänner!
Lördagen var seg efter att jag försovit mig i två timmar och fick springa till kyrkan där vi hade sista konfamötet innan konfirmationshelgen! Det var roligt, men hade lagom huvudvärk. Efter det så fick jag byta om och sminka mig i bilen på vag till Eckerö där vi firade moster som fyllde 50 år i torsdags. Grattis till henne! Det var kul att träffa alla kusiner och släktningar!
Efter det drog jag till Klara och sen spenderade jag, Klara, Max och Sanne kvällen med att åka runt till Flaten, Högdalen och Tanto med min bil. Vi hade poliser efter oss nästan hela tiden och blev stannade en gång så Klara var lagom livrädd ^^ 
Idag har jag varit i kyrkan mellan tio och två. Sen en kort promenad med Erik och sen en till med Klara.
Nu har jag suttit hemma i två timmar och försökt att både äta och plugga, men både och verkar väldigt omöjligt för min del p.g.a. sömnbristen den här helgen...

Nästa vecka känns stressig. Det är prov, nationella prov och två inlämningar.
Sen så kommer Johanna på torsdag och då är det även valborg.
Planerna är väl typ shoppa så mycket som möjligt och festa s¨å mtcket vi orkar skulle jag tro...
Så brukar det vara när hon är här ^^

Jag har sagt upp mig idag på ett av mina jobb. Vilket känns skönt faktiskt. Men det är lite spänt när man säger upp sig... Men dom hade inte bettet sig bra på senaste tiden så det fanns inget annat val män att säga upp sig!

Nu måste jag gå!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0