Tusen gånger mer än vad du kan säga

Nej nu har jag suttir och pluggat jätte länge så nu orkar jag inte göra det längre!
Nu vill jag göra något !
Men eftersom jag varken duschat, sminkat mig eller klätt på mig så kan jag ite gå ut och göra något.
För jag orkar varken duscha eler klä på mig.

Jag drömde en jätte hemsk dröm i natt.
En dröm som jag drömt ett antal gånger förut och jag vaknar alltid i tårar.
Jag drömmde att du dog. Att du blir nedslagen och hamnar på sös.
Att dem ringer mig och säger att jag ska komma in, och säga hej då.
Jag tar mig så snabbt som möjligt till Sös men du har hunnit lämna mig kvar här på jorden.
Hemsk dröm, den känns så verklig!
Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om det hände dig något.
Jag kan inte ens tänka tanken utan att ögonen tåras.
Du betyder så mycket för mig, lämna mig aldrig!

Usch, slut på tråkiga tankar!
Nu ska jag gå å baka något smaskigt att bjuda familjen på ikväll!
Pusshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0