Onsdag

SItter på svenska lektion, jag är nästa klar med mitt tal om miljöboven jeans!
Dagen har varit okej, vi har suttit ute i solen i en och en halv timme.
Sen har vi haft gympa, vi hoppade höjdhopp. Pinsamt värre med mina små korta ben ^^
Nä det gick faktiskt bra :)

Slutar vid halv tre redan idag för vi har ingen natur.
Så ska jag hem och plugga sen ska jag nog tvinga fixa mina naglar!
Jag är så sämst på sånt...
Annars har min syster uppspel på sin teater som jag tänkte gå på och visa mig som en bra syster, man kan ju alltid låtsas? ;)
Men annars så måste jag plugga inför provet imorgon!
Och jag måste fan deklarera idag!! Shit det hade jag totalt förträngt..
Hatar deklarera!

puss

Kommentarer
Postat av: M

Deklarera går fort, ett sms så är det klart!

2009-04-29 @ 14:07:38
URL: http://sextankarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0