16 april 1009

Jag gillar min nya blogg, både designen och namnet.
Fast namnet passar ju inte riktigt in eftersom jag inte är blond.
Men idag bokade jag tid till blondering!
Eller i mitt fall blir det nog avfärgning eftersom jag är born to be blonde..
Ska bli skönt att bli blond igen, då slipper man använda solpuder.

IDAG BOKADE JAG RESAN TILL MALGA!!
4 juni åker jag, Elinore, Lisa, Felicia, Fredrik. Pontus och Felicias pojkvän Björn till Malaga i Spanien!!
Fan vad jag ser fram emot det!
Snacka om att vi ska leva livet där nere..
SPAIN WITH THE GIRLS <3

Andra saker som hänt idag..
Jag var i stan med Jenny. Shoppade lite!
Köpte ett par byxor och ett linne på Gina för 164 kr.. Det är vad jag kallar bra pris!
Sen köpte jag även två jackor på H&M men jag ska lämna tillbaka en av dem..
För nu sparas alla pengar till sommarn och Malaga!

Imorgon är det en ganska lång dag i skolan...
ska nog skippa sista lektionen så jag hinner hem ocgh vila en stund innan jag ska iväg på finfest i nacka.
Elinores pojkvän Fredrik fyller nitton :)
Jag har ingen anning om vad jag ska ha på mig..
Tjejerna ska ha skitfina klänningar men jag har aldrig varit en klänningsmänniska så jag har typ inga fina klänningar.. men jag hade iaf tänk ha på mig mina 11 cm klackar =D
Fast det är jobbigt att dansa med dem.. Får ha med mig ett par extra skor!

Men nu ska jag ut och möta pysen en stund sen ska jag hem och plugga Matte och sova tidigt!
Puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0