studentliv!

Vad gjorde jag förra veckan? Jag jobbade fyra pass på ok, tränat två ggr, mös med Johanna på Thaien i sockenplan, varit på Ikea och promenerat med Rosalie, lämnat in min första inlämingsuppgift, haft seminarium, varit på ett helt awsome kollo med min klass, haft en grymt bra fredagskväll med Ellen. Och igår hade jag också en mycket mysig filmkväll.. Så det var ganska mycket jag hann med på en vecka! Nu sitter jag och pluggar för fullt. Snart ska jag ta mig till skolan och plugga ännu mer med några i min klass, imorgon är det första tentan som gäller! Spännande.. Dumt bara att jag jobbar stägning på Ok ikväll, hade nog egentligen behövt kvällen till att plugga.


Temat på kollot var "kom som du inte är"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0