Saknar dig redan

Nu är det mycket som händer om dagarna ska ni veta. Fullt upp och jag älskar det. Jobbar för fullt på ok och så har jag Lou 1-2 ggr i veckan. Skolan är riktigt rolig men redan mycket att göra, fick VG på min första tenta vilket är det bästa man kan få så jag är stolt och mycket nöjd. Tre veckor till flytt och jag har verkligen ingen koll på den fronten just nu.. Körde tredagarsfylla förra veckan vilket var lite väl hårt. Först var jag ute med några tjejer från klassen, sen var det kryssning och efter det mexicano tema och sen utgång med Klara och gänget. Så nu ska jag vara nykter fram tills nästa helg! Ville bara uppdatera en snabbis innan jag ska krypa ner i sängen och vila upp mig inför en dag av grupparbete och 8 timmar på ok.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0