helg snart då?

Nu är det länge sen jag uppdaterade, men inte mycket har hunnit hända. Jag har sagt hejdå till min fina Rosalie som ska spendera tio dagar i Skottland för att spela Jvm, min lilla talang <3. Jag har också spenderat endel tid med min andra hälft, för att kompensera tio dagar ifrån varandra. Jag har börjat söka nya jobb, har redan fått tre erbjudanden men ingenting jag är riktigt nöjd med.. Så I keep on looking. Igår gjorde jag min första tatuering också, den blev super lycklad och jag är riktigt nöjd med resultatet. Tatueraren var minst lika nöjd så han fotograferade den för att ha i sitt portfolio. Tillochmed mamma kunde erkänna att den var fin, vilket är ett under. Jag tatuerade på tydligen det ondaste stället (enligt tatueraren) men jag tyckte inte alls att det var någon jättesmärta, på ryggraden kändes det definitivt men inte alls så att man ville släppa en liten tår. Tack guliiga Klara och snälla Robin som var med och sällskapade.

Nu sitter jag på Pascals jobb i Nynäshamn och väntar på att han ska göra något med min bil, sen ska vi äta middag. Jg börjar bli hungrig nu så han får faktiskt ta att skynda på lite. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0