Put a face on

I fredags efter att jag kom hem från Rosie så hängde jag med Robin några timmar.
Började halvåtta lördag morgon och jobbade till halv tre då jag drog på barnkalas för Louisa fyllde ett år! Tårta ballonger hela köret, Klara hade gjort det jätte fint och Louisa kan verkligen skatta sig lycklig som har sådana toppen päron! Efter kalaset åkte jag hem, slängde ner lite grejer i en väska lite snabbt sen plockade Rosalie och Paulina upp mig. Vi lagade mat, drack vin, shottade vodka och hade det grymt. Drog ut på krogen ett tag, fick skjuts hem av pojkvän. Vaknade upp imorse JÄTTEsjuk, men har ändå jobbat nio timmar. Det var länge sen jag var såhär förkyld. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och låtsas som ingenting? Vilket  var ganska omöjligt eftersom jag är rudolf med den röda mulen förtillfället med ögon som bara rinner och rosiga kinder av all feber. bläääääh.

Nu ska jag vräka i mig middag, dricka liter av te. Äta vitlök, ingefära och citron. Det här har har jag verkligen inte tid med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0