Långa kärleksförklaringar på facebook är bland det värsta jag vet. Som Klara säger "jag mår dåligt av att se på det"

Jag har jobbat fö fullt nu i två dagar, jag och Lou har haft det toppen. Igår åkte vi pulkade och shoppade i Forum och idag har vi lekt gärnet på saltsjöbus där hon tillsist däckade i två timmar, så jag fick tid att sitta och dricka latte och läsa min cosmopolitan som jag hade med mig. Helt underbart faktiskt, det var länge sen jag kände mig så avslappnad som jag gjorde då.

Ska snart till min ängel och sova där inatt för sen drar han till jönköping och lever livet i några dagar medans jag jobbar förfullt. KUL (Y)



Jag tänker inte fira månader med dig för varje dag vid din sidan är värd att fira. Du betyder massor för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0