RELOAD

Jag har varit ledig i TRE DAGAR! :D
Det har varit helt toppen.
Torsdagen spenderades med pascal och jacop, vi var ute och åt och hade det trevligt. 
Stor handlade mat påvägen hem och lagade en mexikansk middag till familjen och bakade en chokladtårta.
Åkte till Lidingö där nu Olof är bosatt, Jimmy hängde på. Han har det riktigt fint där faktiskt! Vi chillade ara ocg satt och snackade. 
Kom hem till pascal vid fyra på morgon.
Åkte till farsta på lördagen, lämnade in en jacka åt pascal och shoppade lite.
Lördagen spenderades på en 25 års fest med älskade Rosalie, vi hade det riktigt kul. Toppenkväll!
Älsklingen hämtade upp mit vid typ två och sen åkte vi runt lite, skjutsade lite vänner osv innan vi damp ner hos mig vid fem(?) på morgonen.. Idag har varit så galet fint väder så jag och Robin har varit ute på långpromenad, fikat och sen gick vi förbi Björn och grattade honom på födelsedagen! Nu har jag tittat på sporten och solsidan med pappsen. Jobbveckan går ut hårt med dubbla jobb imorgon 7.45-00.15 jobbar jag. Så ska försöka sova nu tänkte jag.

NattiNatti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0