nice väder

Godmorgon! :)
Ligger och lyssnar på musik. Min mamma säger alltid att det bara är att lyssna på vilken musik som jag lyssnar på så vet hon hur jag mår. Min musik speglar nämligen mitt humör och mina känslor. Spännande va?
Snart kommer Erik (<3) hit, så jag måste snabba mig lite att klä på mig. Sen ska jag hälsa på Rosie! :)

Jag har ett moraldilemma idag:
Jag vet, att ens "ex" kompisar är förbjuden frukt. Men är det förbjuden frukt även fast att "exet" visade sig vara en jubelidiot som gjorde alla möjliga olika respektlösa grejer och ljög så att det bara rök ur öronen på honom? Får man vara respektlös tillbaka då och flörta lite med hans vän? Hmmmm......




Det här måste väl betyda att jag är på bra humör då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0