Stark?

Jag fick åka polisbil inatt, det tycker jag var lagom coolt.

Hoho :)
Tur som fan att jag satte på mobilen igen innan jag hann somna, en nära vän ringde mig vid ett så då fick jag lämna min otroligt mysiga sängvärmare för att hjälpa en vän i nöd. Vid halv sex på morgonen var jag hemma igen och jag hann precis lägga mig i sängen innan hans alarm ringde, varför måste byggarbetare upp så omänskligt tidigt? Hann precis säga hejdå till honom och lägga mig i sängen igen innan mitt alarm började ringa. Jag fick alltså 1 ½ timmes sömn inatt. Vid åtta var jag iaf vid jobbet igen och nu kom jag precis hem. Jag och Lou har promenerat i solen och myst i soffan framför barnprogram och med leksaker. Nu ska jag snart in till stan och ta en kaffe med en barndomsvän, sen blir det hem för att äta middag. Kvällen ska spenderas i Jimmys sällskap, jag ska tvinga honom att se på idol med mig! Hehe han lär inte bli glad.

Trots sömnbrist och oro för dig så är jag endå på ett strålanade humör. Jag går vidare och det känns bra.
Ibland går man in på lite fel spår men som tur är hittade jag ut i lagom tid.

Ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0