NU E DE FREDAGSMYS

TJOHOO! :)

Haft en bra dag på jobbet idag. Börjar få koll på allt. Jobbade med fyra killar idag, alla tyckte att det var väldigt underhållande att jag var tvungen att hämta en pall när jag skulle ta något från översta hyllan och att ok-kläder inte ens tillverkas i min storlek så chefen måste specialbeställa. Så nu har jag byxor som jag måste göra mindre med hjälp av en toffs och en skjorta som bara hänger, haha. Efter jobbet mötte jag upp Jimmy, Erik, Uffe och Robin de drack öl och jag kaffe. Eftersom jag körde. Nu kom jag precis hem och snart kommer Sandra. Vi ska tillbringa denna fredagskvll tillsammans, vi får se vad vi hittar på. Lutar åt en hemmakväll :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0