Lycklig som få

Det går nog inte att hitta en gladare tjej än mig just nu! :D
Fy fasiken vad glad jag är!
Har haft en underbar förmiddag med älskade Erik, vi åkte till Nacka och tog en promenad vid sjön och satt och mös på en brygga. Det är riktigt vårväder idag!
Min kompis mamma jobbar på ett dagis inne i stan och hon ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba hela nästa vecka och sen framöver som vikarie!!!!! :D SÅ JÄVLA BRA! ÅÅÅÅÅH! Kan bara inte sluta le! Så på måndag är det min fösta arbetsdag på avdelningen lillbjörnen, haha. Så nu har jag fyra jobb, kommer jobba rumpan av mig en tid framöver men det är så värt det när man får pengarna på kontot ;) Jag hoppas bara att jag får ihop alla jobb, man får pussla ihop alla pass så bra som möjligt. Jag ska iaf jobba mellan 8-13.30 på dagis, på måndag ska jag jobba 14.00-18.00 hos Lou. Och sen får jag väl ta kvällspassen på OK och i kyrkan ska jag jobba nu på söndag, sen den 10de och 17de. HEJDÅ SOCIALTLIV! Livet är så jäkla bra ibland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0