Jag älskar dig

Tjooooho!

Gårdagen var trevlig, var hemma runt tre och däckade på fem röda.
Vaknade upp imorse av att jag försovit mig till jobbet så jag sprang in i bilen och sminkade mig samtidigt som jag körde till kyrkan där jag jobbade denna söndag, hann precis i tid. Barnkören sjöng på mässan idag, så galet gulliga. Så det fick glass med chokladsås av mig efter :D! Efter det drog jag till Farsta, mötte X en snabbis och köpte ett par jättesnygga jeans. Och jag är rädd att jag måste hålla med min moster att jag har blivit lite väl spinkig.. Tror jag aldrig haft storlek xxs förut? Dax att börja träna igen och bygga lite muskler! Hittade även ett bar galet snygga sneakers, det var rea på dem så de kostade bara 700 spänn! Tycärr så fanns det inte i min storlek.. Åkte till Rosalie och tog en fika med henne och nu är jag hemma. Om en timme är det födelsedagsmiddag för lilla pappa som fyller år idag. Får se hur länge han vill ha kvar mig här, om jag hinner så tänkte jag åka förbi Jimmy en stund. Men ikväll måste jag sova tidigt eftersom imorgon börjar jaag åtta på dagis ;)




Grattis älskade pappa!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0