Ibland blir det bara bra

Hade en riktigt bra utekväll igår, och gud vad jag saknat Molly! Har inte träffat henne på hela sommaren så vi har mycket tid att ta igen. Först åt vi (jag+ 7 tjejer till) en god tacomiddag hos henne, sen blev det paketöppning och tårta.
När alla är lagom lulliga sätter vi oss på tåget till Uppsala och knatar till ställe nummer ett - Terassen. PErfekt föraställe men blandar ÄCKLIGA PINSAMT DÅLIGA margaritas! Drar vidare till något annat ställa där det är mer party, Mollys kompis var DJ där, sen drog vi vidare till BJ. Gick förbi hela kön och knatade direkt in, det stället är bättre än alla ställen i Stockholm. Jag har aldrig så kul som jag har där. Molly dansar på högtalare och jag på borden. Helt klockrent!
Alex hämtade mig vid två sen åkte vi hem till mig och sov. Han gick upp till jobbet vid halv elva, och då tänkte jag "ska bara blunda några sekunder till" sen vaknade jag halv tre av att mamma ringde. Haha!

Nu ska jag gå upp och få i mig lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0