Det är helt enkelt inte min grejj just nu

En riktigt kul kväll igår!
Jag och Rosalie åt middag hos henne, förade och sminkade oss.
Sen drog vi in till grönan och tittade på Hoffmaestro, Rosalies killkompis Magnus hade fribiljetter så vi gick förbi hela kön och slapp betala. Lite nice va? ;) Hoffmaestro var iaf galet bra och jag och Rosalie dansade som tokar. Efter det drog vi förbi Victoria och efter det Naglo. Vi var hemma hos henne och däckade en lagom tid. Imorse drog vi till Farsta och köpte skor till henne och nu kom jag precis ut ur duschen at my place.

Idag måste jag göra lite tråkiga saker, men ibland måste man göra tråkiga saker för att senare må tusen gånger mycket bättre. För det kommer jag definitivt göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0