skjut mig

GUUUUUD vad jag ser framemot min novemberlön!

Igår hände ALLT och lite till på jobbet. Helt kasoartad kväll med bara massa fylleskallar, pundare och elaka taxichaffisar. När 15 killen i rad ber om mitt nummer så ville jag bara skjuta människan. Snattare, smitare, knarklangare ja alla kom till ok igår. Två pundare monterade ner bomen till gör det själv hallen och körde rakt igenom dörrarna för att slippa betala 60 spänn. Galna människor. Sen lyckades jag även bränna mig som fan på stekbordet så jag har en stor jäkla vattenblåsa på mitt finger. Så efter denna kväll kände jag att jag behövde en kram så jag drog hem till min goa vän B och beklagade mig. Sen däckade jag där. Jobbat hela dagen i kyrkan idag, mycket slappt. Sen plockade jag upp Robin och vi drog till Ikea, provlåg sängar och handlade blommor och lampa till mitt rum, fin fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0