nu måste jag sova

Har haft en oslagbarkväll! Vilken lyx! Tydligen så var vi VIP, så vi fick ett jättefint bord, välkomstdrinkar, oxfile och massor av annat gott. Perfekta platser till showen också. Ni vet väl vem Joe Labero är? Helt sjuk man, helt sjuk show. Det har nog varit en av de bästa jag någonsin varit på, har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Bäst av allt var ju när han VALDE MIG att gå upp på scen tillammans med honom framför 600 personer. Helt galet, han trollade med en lapp som jag skrev mitt namn på RAKT FRAMFÖR ÖGONEN PÅ MIG! Jag höll hela tiden i ett äpple där helt plötsligt lappen befann sig I ÄPPLET! Gaaaaalet. Hysteriskt! Så nu måste jag sitta här och lugna ner mig lite, är lite uppspeedad som ni kankse förstår.




Lappen som jag skrev mitt namn på

OSLAGBARKVÄLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0