medans jag väntar på maten

Har du:
Sagt nej till ett samlag?

Ja
Tagit någons mobiltelefon?

Nope
Varit medvetslös?
Japp, känns konstigt.
Hånglat med nån riktigt ful?
Absolut!
Hånglat med fler än 50 personer?
Absolut!
Gjort nåt riktigt dumt?
Sjävklart, ung och dum?
Gjort nåt du verkligen ångrar?
Somsagt, ung och dum. Folk gör misstag.
Blivit full på ett släktkalas?
Hehe, ja.
Varit full i skolan?
Japp, jag hatar när man vaknar full!
Blivit portad från en krog?
Nej nej
Varit otrogen?
Ja.
Varit full på julafton?
Neeej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år?
Nej.
Slagit sönder en tv?
Nej men tappat en i golvet.
Önskat att du var det motsatta könet?
Nej
Fått barn?
Nej tack
Överdoserat?
Koffein, definitivt.
Åkt ambulans?
Ja
Gjort nåt riktigt olagligt?
Nej, inte JÄTTE olagligt men visst har man varit lite busig.. 
Tyckt illa om skunk?
Vem gör inte det?
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?
Haha nej.
Fått din mamma att gråta?
Ja
Blivit polisanmäld?
Japp
Slagit ner någon?
som sagt man ha ju gjort lite dumma grejer
Slagit någon blodig?
-
Skämts över dina föräldrar?
Haha ja, såklart!
Skämts över din bästa kompis?
Nej nej, hon är bara för cooooool. Eller inte.
Skämts över dig själv?
Nja, skämts över vad jag gjort kanske men inte mig själv :)
Ätit från en papperskorg?
Neeej.

Senaste personer som?

Sov i din säng?

Jag
Såg dig gråta?
Oj, det minns jag inte? Jag gråter inte in public haha
Fick dig att gråta?
Det minns jag inte heller
Du delade en drink med?
KLARA :D
Du gick på bio med
Det minns jag inte :O
Du gick på stan med:

Lou
Skällde på dig:
En tant som bor brevid dagis som tyckte att jag var dum i huvudet för att jag lät barnen leka björnen sover? Hon var lite knäpp... 
Skickade ett e-mail till dig:
per

Har du någonsin?
Sagt jag älskar dig och menat det?

Ja
Bråkat med ditt husdjur?
Har inget
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?
Njaaaa

Extra stuff?

Tar du droger?

Javisst VARJE DAG!
Dricker du?

Jajamensan
Vem är din bästa vän?
Det där är jättesvårt, på endel sätt är nog Molly det. Men Jimmy är den jag vet alltid skulle finnas för mig. Klara, Rosalie, Erik - JAG HAR MÅNGA :D
Vad är du mest rädd för?
Töntig som jag är, mörkret.
Vilka kläder sover du i?
Trosor, only.
Vart vill du gifta dig?
I en kyrka :)
Vem hatar du verkligen?
Varför ens slösa energi på folk som är såpass obetydliga.
Varit kär?
Ja
Kör du bil?
Japp japp
Har du ett jobb?
Fyra
Gillar du att ha folk omkring dig?
Oftast
Är du ett hälsofreak?
Heheheh. Jag sulle ljuga om jag sa ja.

Stuff?

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
Nej, jag får vad jag vill ha. hehehe
Är du ensam nu?
Japp
Låt som fastnar i ditt huvud ofta?
Neeej
Vill du gifta dig?
Ja,  självklart någon gång.
Vill du ha barn?
Självklart många :D

Har du..

Digitalkamera?
Ja
Telefon på rummet?
Yes
Egen dator?
aa
Könssjukdom?
Nej
Husdjur?
nej nej
Bra kompisar?
Jag hoppas det ;)

Vem vill du fika med just nu?

Molly

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA

2010-10-23 @ 13:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0