Längtar till snön

Palla att ni lägger så mycket energi på mig? Jag skrev ett litet namn, som jag senare tog bort eftersom det var jävligt barnsligt av mig att skriva det, och ni FUCKAR UR totalt. Skaffa er ett liv förfan.

Tjoho!
Toppen humör även idag. Det verkar inte som att det blir någon höstdepp för mig iår? GREAT!
Blev inte många timmars sömn för mig inatt för jag hade bättre saker för mig än att sova :)<3
Jobbat och varit på stan med Klara och Sanne. Nu sitter jag och färgar håret, men färgen fastnar aldrig på mitt hår så vi får väll hoppas att den gör det idag! Jag köpte utklädnad till halloween, det fick bli fladdermus iår. Jag fick nämligen inte följa med om jag klädde ut mig till pumpa, kvast eller grön ängel. ELAK FRU ;) Ikväll är det grey's på tv och så har jag lite viktiga grejer att pyssla med så det ska jag göra nu.

Imorgon är det jobb mellan 08.30 och 00.30, gud vad jag ser fram emot min lön!


Jag viiiiiill åka skidor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0