Vad har jag gjort för att förtjäna dig? <3

Har spenderat dagen inomhus hemma hos Lou. Rosalie har spenderat endel av dagen med oss, vi har ätit en god lunch och bakat oss en blåbärspaj. Mycket mysigt dag! Det har, som alla vet, snöat idag. Min första tanke var "YEEEEY SNÖ :D" sen kom tänkarna: "jag tog bilen hit imorse.... jag har inga vinterdäck.. min bil är fett klen.. det är bytte små och branta vägar från huset till motorvägen.. FUCK!" Så jag fastnade typ tio gånger men kom loss, tillsist så fastnade jag såpass mycket att den inte rörde sig en cm. Hur mycket jag än backade, gasade, olika växlar osv så kom jag inte någonstans, så en vänlig själ fick komma och boxera mig till motorvägen, tack snälla du.
Nu är jag hemma och har precis ätit mammas pankisar till middag. Min ängel är påväg hit så jag ska få kramas hela natten lång, toppen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0