Du löser min misär. Du lugnar mig när jag fuckar ur. Vad skulle jag göra utan dig?

Jag har en mycket speciell vän.
En som inte har funnits med så jättelänge, bara de senaste 18 månaderna.
Jag försöker verkligen hitta ord för att beskriva henne, men hon är odefinerbar.
Hon står ut med mig, med alla mina knäppa saker som jag har för mig, att jag aldrig kommer i tid, att jag är vimsig, att jag alltid antingen tappar något, ramlar eller spiller. Hon tycker om mig även fast att jag blir ett bitchigt monster när jag är hungrig och när jag bara sitter och pratar om mig själv i en timmes tid. Precis som att jag tycker om dig trots dina fel och brister.

Jag kommer alltid prioritera dig först, du kommer alltid vara min nummer ett.
Vilken kille jag än har, hur många barn jag än får, så kommer jag alltid ha tid för dig.
För att du är den absolut bästa för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0