Jag älskar dig. Du är världens bästa.

Hej Hej.
Fredagskvällen spenderades mysande med en nice person, det var riktigt efterlängtat! Lördagmorgon åt jag, Jenny och Elli frukost på Lisas jobb (scandic hotell i tc) sen åkte vi hem till Elli och chillade där ett tag. Jenny och jag åkte hem till henne, åkte till stan, åkte hem till mig, gick på chillkrök. Sen följde jag Jenny en bit hem innan jag gick tillbaka till chillkröket där allt utartade och slutade inte särskilt kul... Imorse fick jag kramas lite, vilket behövs efter en sån här natt. Idag har vi firat mamma med lunch, tårta och fika hon fick en färgglad papperskorg och en fotlänk av mig! Sen dess har jag kokat egen rabarber och jordgubbssaft, den blev gaaaaaaalet god! Ikväll ska jag mysa med mina päron. MÅSTE verkligen plugga också så jag tänkte försöka mig på att göra gymnaisets absolut sista skoluppgift, Naturkunskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0