hahah ödets ironi ^^

GODMORGON GOTT FOLK!
Det var en riktigt bra kväll igår. Skön musik, grymt mycket dans på både bord, soffor och podium. Det var inte sista gången jag var och partade i uppsala iaf! Det ska göras om! Trevligt var det också att träffa både Johanna och Molly. och lite söta pojkar fanns det me;) Vakten på stället som vi var på bodde i farsta, så jag fick skjuts hela vägen till dörren, väldigt snällt! :) Nu har jag sovit, kanske lite väl lite, men otroligt skönt iaf. Ska snart in till stan med Jenny och kolla på skor, armband och morsdagpresent. Sen ska jag skjutsa olof till sickla, sen så åker vi vidare till nacka forum där det ska shoppas ännu mer!
Vi hörs!

p.s. livet leker håååååårt jsut nu d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0