Ung och Dum

Jag och Molly hade en rikgtig mysig kväll. Vi gjorde cesarsallad med kyckling, den blev riktigt god! Sen blandade vi lite smarriga drinkar samtidigt som vi hade ett rejält girltalk. Eller mer "guytalk" när det är jag och Molly som snackar ;) När hon skulle hem vid tolv så åkte jag på 23 års fest i Blåsut med Olof.
Fick ett väldigt oväntat sovsällskap inatt men det var mysigt. Ung och dum, man måste får göra misstag eller hur? Han var kvar här hela dagen, ännu mer nice! Nu sitter jag med världens PMS och förkyld och ska nog faktiskt bara vara hemma med mina syskon ikväll. Vi har precis lagat spagetti och köttfärssås som vi ska äta.  PMScarro har också handlat ingredienser till en REJÄL marängswiss som ska åtnjutas senare :)
Ha en härlig kväll :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0