T.G.I.

Godmorgon peeps!
Jag har fått en väldigt konstig ovana, och en väldigt oväntat ovana för en sömntuta som jag. Men jag har börjat vakna klockan sju VARJE morgon! Och det är ju inte så kul när man egentligen kan sova en timme till! Kan ja fortfarande ha jetlag så att klockan är tolv för mig eller har det kanske att göra med att det blir ljust så tidigt.. Who knows! Aja nu ligger jag iaf med datorn i sängen och tittar på nyheterna. Mys. Ska snart upp och göra en dunderfrukost för jag är hungrig som fasiken. Idag har jag bara en lektion, naturkunskap med Göran... Som säkert inte alls är särskilt glad på mig.. Sen har jag körlektion. Sen vet jag inte om jag ska träna.. Man ska ju inte träna två dagar i rad men jag är suuugen! Annars tar jag en sväng till farsta med X och fikar. Ikväll kommer förmodligen Molly hit för jag är ensam hemma, mamma och pappa ska till Gotland på en lyxweekend. Annars tar jag hit Olof. Haha!
Aja ha en bra dag mina vänner! :)

VILL ÅKA SKIDOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0