Pain

HEJ!
Nu sitter jag i Indien. Mar skit for tillfallet men det blir sakert snart battre. Det har hant sa sjukt mycket saker har att jag har ingen chans att forklara allt! Plus att jag har bara fem minuter kvar pa min tid har pa internet cafet.. Om 8 dagar kommer jag hem iaf och det ser jag fram emot. Det ar en stor kultur chock for mig har nere da det ar mycket extrem fattigdom och man far se bade det en och det andra.. Hemskt. Ett rejallt aventyr ar vad det har ar. Mycket skratt men aven tarar da det ar mycket pafrestande bade for psyke och kropp. Men nu ska jag njuta av tiden som jag har kvar och tanka positiva tankar. Ni ska fa veta ALLT nar jag kommer hem men det ar endel som jag behover smalta sjalv innan jag kan satte ord p det.
Jag saknar min familj. mitt hem, renlighet, toalatter som intte bara ar ett hal i marken, duschvatten som inte stinkar skit, slippa manniskor som drar i an och kollar som att vi vore fran en annan planet (vilket det kanns som vi ar)
Vi hors babes

Kommentarer
Postat av: Klara

saaaaaknaaaar dig!

2010-03-16 @ 16:46:45
URL: http://mammaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0