LÖNING! :D

Godmorgon! :)
Är på bra humör idag och känner mig taggad inför att börja skolan idag efter tre och en halv vecka frånvarande!
Har precis ätit frkuost. Det fick bli fyra pannkakor, en stor leverpastejmacka (för att få i mig protein), ett glas hallon och grantäppe jucie, en stor kopp te och sen avslutades allt med ett päron. Frukosten är det viktigaste målet på dagen därför gäller dett att äta nyttigt och mycket! Vi kan ju räkna bort sirapen som jag hade till pannkakorna och låtsas att det var bär istället ;) haha. Plus att om man tränar så göt man av med mycket och då gäller det att äta både mycket och rätt.  Och tränas ska det göra idag!!! :D PEPPA  NINA!
Idag ska jag som sagt till skolan och där ska jag bland annat få tag i min syokonsulent för nu är det dags att söka UNIVERSITET! Shit vad spännande! Måste ha svar på lite frågor innan jag bestämmer mig.. Men antingen blir det

1. Linköpings universitet
2. Karolinska Institutet, Huddinge.
3. Rädda barnen, Stockholm.

Eller

1. Karolinska Institutet, Huddinge.
2. Rädda barnen, Stockholm.
3. Linköpings universitet.

Usch jag hatar att ta såna här viktiga och stora beslut. Det blev ju fel när jag valde gymnasium, vad händer om jag väljer fel nu? Har jag möjlighet att byta? Går det att få studentlägenhet i Stockholm? Hur stor är det chansen? Kan man tacka nej till sitt första hands val om man kommer in och tacka ja till sitt andra hands val? Tänk om jag söker Linköping men ändrar mig över sommaren och vill hellre stanna i Stockholm. Hur gör jag då? Massor av frågor som jag behöver ha svar på.. Och Ca 3 veckor kvar att bestämma mig. PANIIIIK!

Hoppas ni får en bra dag! KRAAAAMIZZAR (som man sa på playahead när man var tolv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0