K.A.O.S.

Här är det som vanligt tredje världskriget så ingen middag har det blivit än.. Så nu har jag ont i magen!
Har dock haft en väldigt härlig dag med ett mycket fint väder.
Perfekt sista skiddag! För imorgon ska jag sova, fixa lite gejer inför indien och packa för söndag morgon åker vi till stockholm igen! En riktig rysare idag va att jag tittade på min spruta (en adrenalinspruta som jag har p.g.a. min nötallergi) och såg att den hade gått ut i datum! Riktigt läskigt om jag hade åkt till Indien, där jag säkert kommer råka få i mig nötter, med en spruta som inte funkar. Ringer då min läkare direkt för att få en ny utskriven och han är LEDIG idag. Så jag fick ringa runt till typ fem läkare och två sköterskor tills jag fick en utskriven, PJUUUH!
Så jag kommer nog komma levande ur en allergichock ;).
Men nu får jag ta tag i det här...
Ha det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0