JAG LEVER!

Jag är hemma!
Hemma i min älskade säng, i mitt älskade hus, i min älskade huvudstad i mitt otroligt efterlängtade och älskade LAND!

Kom hem igårkväll och då blev det en riktigt god middag som jag fick önska. Entrecote med rotfruktsgratäng och rödvinssås plus laxmacka till förrätt! Efter att ha i stortsätt bara ätit ris, nudlar, naanbröd, bananer, kex och chips i två veckor så var det heeeeeelt underbart att få sig en rejäl köttbit i magen. Lillebror hade varit och handlat rejält med godis till mig också som jag åt innan jag däckade i soffan efter att ha varit på resande fot i ett dygn (eller sexton dygn...).

Jag har så många storys att berätta att jag tror jag snart sprängs!

Men just nu känns det nästan helt surrealistiskt att vara hemma i Sverige igen, där allt är som vanligt. Ingenting har förändrats medans jag har förändrats mycket.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0