Forever young

MIN IPOD HAR KOMMIT!

Dagen har varit bra. Den började riktigt bra då jag stötte på min gamla vän Hanna på tunnelbanan. Det var kul att se henne igen och hon verkade må bra :) I naturkunskapen så började vi med en ny del, människokroppen. Den ska vi jobba med resten av terminen. Roligare än evolutionen iaf! Körlektionen gick också bra. Det är inte lång kvar nu! Sen var jag utelåst när jag kom hem eftersom jag hade glömt nycklar. Fick stå och vänta i 40 minuter tills lillebror kunde komma och släppa in mig.. Nu sitter jag och laddar in massor av musik på Ipoden. Om en timme eller två kommer Molly, vi tänkte nog bara chilla ikväll framför tvn och kanske ta en promenad! Massor av mys, gillar den tjejen<3 Vi ska även planera vår oslagbara resa i sommar! Vi måste bara komma överens om vilket land vi ska till.. Vi är lite oense eftersom hon vill till Spanien, där jag har varit flera gånger och senast förra sommaren. Jag vill till Grekland men hon är halvgrek och har då så klart också varit där flera gånger så det blir ju tråk för henne. haha.
Min mobil pajjade idag också. Jag har en touchmobil från samsung, den har funkat jätte bra i ett år men nu har den pajjat flera gånger på sistånde så det var väl egentligen dax att köpa en ny. Men det som hönde nu var att halva skärmen är helt kolsvart så jag ser bara halva sms, halva nummer, halva menyn. Sen började den stänga av sig och ville inte fungera alls :s Den här månaden köpte jag ju Ipoden så det blir LIIIITE tight med pengar att köpa nya mobil den här månaden också.. Men en mobil måste jag ju ha så jag får väl lösa det på något sätt..
Nu ska jag hoppa in i duschen! 

Hoppas ni får en bra kväll och tar hand om er :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0