Du kan ta din "kärlek" och sticka upp i r*ven!

Har nu tittat på filmen "tha ugly truth", älskar Katherine Heigl. Hon är oslagbar! Annars var filmen ganska orginell, en typisk amerikansk komedi. Det var iaf mysigt eftersom vi hade släckt ner hela huset för earth hour. Men tvn fick vara på!
Nu ligger jag i min älskade säng och ska snart sova. Min feber är tillbaka, yeey. Inatt ska jag sträcka ut mig och njuta av att få ta upp sängen heeeeeelt själv. Visst, jag gillar sovsällskap. Men det är riktigt nice att sova ensam också!
Imorgon är det p100 arbete med Jenny som gäller. Sen ska styrelsen och gamla styrelsen äta middag tillsammans, men vi får se om jag och Jenny hinner klart tills dess och hur jag mår..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0