Du e trevlig du

Godmorgon!
Alla mina lektioner idag är inställda så jag blev hemma idag igen. Moster sov över här inatt så jag åt frukost med henne, trevligt. Nu har jag tvättat alla mina sjalar som jag köpte i Indien för hand, ååg vad jag längtar tills det blir lite varmare så att jag kan använda dem istället för min halsduk :D Ska ringa och väcka Erik, ska försöka tvinga med honom till Farsta med mig. Har nämligen bestämt mig för att köpa en Ipod! Känner att det är värt att lägga pengar på en lite bättre grej istället för en walkman mp3 som pajjar efter tre dagar i Indien så att man får lida i två veckor utan musik på 1000 timmar bussresa.. Usch så förbannad jag var! Vilken tortyr!
Hoppas ni får en bra dag och att ni njuter av det "fina" (inte lika fint som Indiens väder, men det duger *blink*) vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0