Jag är redo.

Hej du trötta tisdag.
Somnade vid ett inatt, vaknade igen vid tre och var jätte hungrig. Försökte somna om men det gick inte så jag gick upp och åt, vid fyra somnade jag om igen och sov till sju.

Idag har det varit sista dagen på pysslingen, sista gången med helen och sara. Usch många tårar fäldes, tyvärr inte från min ögon. Jag kan bara inte gråta in public. Men jag släppte några tårar inombords. De har inte bara varit mina absolut bästa lärare utan också nästan som vänner och riktiga stöttespelare. Kommer sakna dom galet!! Men jag känner endå att jag var redo för att säga hejdå och ta mig ut i vuxenlivet på riktigt, jag är redo för det världen har att erbjuda. Jag kommer alltid bära med mig det dom lärt mig och de dom visat mig. Som Helen viskade i mitt öra "Det är dags att gå sin egen väg, och om det är någon som vi verkligen vet klarar det så är det du".
De fick en bok av oss i klassen där alla hade fått skriva vad de ville, jätte fint!


Jag köpte med mig jordgubbar hem så nu har jag bunkrat upp med smält choklad, grädde och störsocker. Så nu ska jag plugga! Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0