I will miss you

Ja. Ännu en natt med knapp sömn men några timmar fick jag till iaf! Sista dagen i skolan idag. Helt sjukt kändes det. Hade min redovisning i natur. Jag fick även reda på mitt betyg. Blev väldigt glad. Det betyder nämligen att jag går ut hela trean med alla MVG! Fritidskunskap, svenska b, arbetsmiljö och säkerhet, samhällskunskap, religionskunskap, pedagogiskt ledarskap, komunikation, människor i behov av stöd, arbetsätt och lärande, förskola skola fritidshem och barn och kultur. 11 MVG, ganska bra jobbar right? ;)
Sen åt jag och Jenny lunch ensama vid mobbade bordet, som vi gjort sååå många gånger förut. Kommer kännas konstigt att inte gå till Norra något mer, träffa Jenny dagligen, skratta åt pontus eller springa runt och leta efter magnus. Kommer endå sakna klassen och gymnasietiden. jaja semtimentalt.. Nu på kvällen har jag varit och tränat med Klara. Hon och sötnosen kommer hit imorgon och solar på min trädgård innan vi ska på teater. Myspys. JAG SKA BLI BRUN! Nu ska jag äta middag. Puus :)

Kommentarer
Postat av: nina

åh fyfaaaaaaaaaaaan vad du är duktig karro, alla mvg?! jag är inte änns chockad, men shit, du är GRYM!

2010-06-03 @ 15:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0