Breakups are hard

Tjoho! Haft en bra dag idag. Var först hos tandläkaren då jag fick komentaren "jag älskar dina tänder". Nej nej ingen karies här inte. Sen hämtade jag upp Sandra på jobbet och vi rullade vidare till Forum Nacka där jag köpte mig ett par leggings, tre linnen/toppar och en bikiini. Mycket nöjd då detta gick på 400 riksdaler. Åkte och ficade lite grejer sen grillade vi hamburgare vid magelungen. I regnet, utan grillverktyg så vi fick vända med pinnar, i regnet. haha det såg kompist ut men det var jäkligt gott! Nu har mamma och jag vart och handlat massor av snask och nu sitter hela familjen och tittar på semifinalen i VM. Klockan tolv ska jag möta upp Rosalie och prata lite, hon förtjänar en extra tanke den här veckan. Älskar dig vännen<3. Imorgon ska det tydligen blir toppen väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0