Segis

Hej Lördag!
Jag hade en riktigt skön kväll igår, mys och snask framför tv:n med endel av min familj!
Idag tog jag mig upp vid halv elva eftersom jag och Nina skulle på yoga men hin messade och sa att hon hade mensvärk så det gick inte! Tråkigt :( vi får testa det nästa vecka istället!
Idag ska det pluggas och städas.. Rummet och badrummet och ska storstädas och hallen damsugas. Sen ska den där jäklahemtentan skrivas också... JAG PALLAR INTE! Kan inte bestämma mig för vad jag ska göra ikväll.. Ska jobba imorgon på mitt nya jobb 09.30-14.30 så det känns som att jag borde skippa krogen.. Känner egentlgen för att bara vara hemma en kväll till men det känns väl kanske lite väl osocialt... Aja vi får se! Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0