Imorgon

Hej söndag.
Idag är jag trött, lika trött som jag var igår.
Fast det blev inte ens särskilt sent.
Jag och Molly åt världens godaste och mysigaste middag på Jensen bofhouse.
Drack vin och pratade. Vi bestämde oss för att åka till Spanien i sommar!
Bara hon och jag en vecka vid medelhavet, OSLAGBART!!
Sen drog vi vidare och råkade hamna på ett tjeckisk ölfestival, haha!
Så vi tog en öl där.
Sen drog vi till Thedora eller vad det nu hette.
Var där ett tag och sen tog vi med oss X vidare till biljardpalatset!
Mollys sista tåg gick hem 01.50 så då tog vi en taxi och släppte av henne på centralstation.
Åkte hem till X och sen blev det en ganska händelserik natt som satte mycket tankar i huvudet på mig.
Han säger sånna saker som säkert de flesta tjejer vill höra, men jag vill inte.
Han vill hålla i handen, viska fina ord i mitt öra, han vill ligga och hålla om mig hela natten och sen kyssa mig i nacken på morgonen tills jag vaknar. Han kämpar för att få gensvar, men det får inte.
Aja. Jag behöver tänka, och det gör jag oftast genom at skriva..
Så vi hörs nog flera gånger idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0