Hej 2010!

Hej där bloggen!
Nu är det tvåtusentio och jag inleder nu mitt nittonde år. Börjar känna mig stor ;) Jag fick en riktigt toppen nyår som nog kommer bli svår att slå på några år. Jag gör iordning mig hemma själv, dricker lite vin och har ingen stress alls.

Jag hade spetsstrumpbyxor, en riktigt tight ljusgrå klänning och ett par stövlar med inte allt för hög klack på. Ganska vanig sminkning med markerade ögon, vit i ögonvrån och svart längst ut, silver smycken och ett ganska misslyckat hår. Men de gjorde inget tyckte jag, haha.

Åkte till Huvudsta där jag mötte upp mimmi och Jenny. Vi drog hem till Kajsa där det var tio tjejer ungefär. När jag kliver innanför dörren hör jag ett ramaskri och två av mina barndomskompisar som jag inte träffat på typ tre år kommer springande mot mig. Så jäkla kul! Vi åt middag och efterrätt med vin och drinkar. Det kommer över lite killar och förfestade. Drog till Slussen vid tolvslaget, knökat med folk men då fick jag en rejäl nyårskänsla med massa fyverkerier! Nyårskyssen blev en random kille som va söt, haha bättre än inget iaf. Sen drog vi vidare till en fest i rissne. Var hemma med ett mysigt med väldigt oväntat sovsällskap halv sju på morgonen. 

Nyårsdagen spenderades i soffan med Ice age, sen kom Jenna och senare robin. Blev  lite spel och kort sen mys med film och Jenna sov kvar.

Nu har Jenna nyss gått och Jenny är påväg hit, funderar på att dra över lite folk hit ikväll på chillkväll. Vi får se vad min rödhåriga vän känner för :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Samira

Du ljög till lite där, ditt hår var inte misslyckat någonstans! Jättefint :)

2010-01-03 @ 03:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0