Försöker hålla ut till helgen..

Hallå!
Nu sitter jag i skolan och tråkar. Jag hatar att vi har två timmars lunch. Fy fan så lång tråkigt...
Aja, det blir ingen träning idag för tydligen så slutar inte vi förren halv tre. Så mvi tränar imorgon istället!
Jag är jätte hungrig och på sunkigt hurmör för det var soppa till lunch idag, och vem blir mätt på soppa? Inte jag iaf.. Vill inte gå och käka på donken eller eftersom jag gjorde det igår och jag är verkligen inte sugen på en korv från seven. Fick ett sms nu från hm att det är slutrea i deras butiker med massa saker för 50 spänn, kanske borde ta en tur förbi h&m påvägen hem? Tihi ^^
Sjukt trött är jag också... ÅÅH VAD JAG KLAGAR. Nej nu rokar jag inte mer.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0