En ny människa!

Nu är Klara, Max och stumpan hemma från BB. Jag längtar verkligen tills jag får höra hur allt har gått och hur underbart söt hon är!

Första dagen på jobbet gick jätte bra, det var faktiskt ganska kul! Niclas försökte lära mig alla saker utantill men de kommer nog ta några gånger innan jag får kläm på det! Tränade efter jobbet, gymma och yoga. Yoga var faktiskt inte alls så tråkigt som jag trodde att det skulle vara.. Känner mig som en nya människa efter! Köpte även lite nytt te. Ett grönt te som hette Malgad, och två svarta som hette choklad o mint(Kände för att testa något nytt) och ett vanligt frukt te som hette sommarglädje!
Nu ska jag hjälpa pappa med maten och sen plugga! Om jag nu pallar.. Vill gärna se johan falk på TV!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0