AAAAAANKAAAAA

Shit, stressade jävla liv. Jag har sprungit runt som en förvirrad anka större delen av dagen utan att ha koll på någonting.

Sprang in på hm och gina en snabbis mellan skolan och körskolan. Köpte en kofta, en kläning, ett linne och en kavaj för 200 spänn. Snacka om klipp!! Jag är så förvirrad nu att jag till och med glömde vad jag hette när jag stod i kassan och skulle skriva under kvittot. Körskolan gick piss dåligt efter som jag både kom försent p.g.a. jävla SL(!!!!!!!!!) och sen blev vi stående i vartenda rödljus. Gråtfärdig kommer jag hem till ett helt nedstökat hem av lillasyster då hon varit hemma hela dagen. Så det var bara att städa upp hennes skit sen laga mat. Nu har jag gjort klart min redovisning om genteknik och ska nu sätta igång med den djävulska hemtentan i sam. Jag behöver min Erik så jag ringde honom nyss så han kommer hit om en stund, älskade vän <3 Har knappt hunnit träffa honom på en vecka för jag haft så mycket att göra. Nu måste jag sätta igång med skiten! ha de bra.


(förlåt för svordomarna och de fula orden i detta inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0