pussokram

Somnade fem minsuter efter inlägget igår, shit vilket dåligt humör jag var på! Blev nästan rädd för mig själv :P
Sov en gooood nattssömn. Pigg och utvilad körde jag bil i ca fem timmar sen pkte jag hem till Klara. Vi åt en riktigt god och nyttigt lunch samtidigt som man satt och förundrades över hur söt lilla Tilde kan vara. Vilken godbit! Sen tog vi en liten sväng i några affärer innan vi skildes åt. Nu ska jag slappa i en timme sen blir det lite packning, middag, ducsh sen blir det tjejkväll med Molly på krooogen :) ska man våga ha 12 cm klackar ikväll? Snön har ju imprincip smällt inne i stan och det är ju inte särskilt mycket is när det är plusgrader... JAG VILL HA MINA KLACKAR! :D
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0