livet blir så mycket enklare med lite sömn

Fettisdagen idag, har ni ätit någon semla?
Själv har jag ätit två, direkt efter varandra. HEJ  JAG E FET!
haha nej, bara god aptit :)
Körletionen gick felfritt som vanligt, teroiprov också, p100 gick iaf framåt. Sen blev det house på tv med mamma och Johan.
Idag har jag längtar efter att bara få sova i min säng, för mina sömnproblem är som bortblåsta, jag somnar direkt och sover minst sex timmar varje natt i start sett helt drömfria! Det känns verkligen underbart. Nu ska jag äntligen få sova. imorgon ska jag som sagt till Gillinge, de ska bli ku! :D Men jobbigt att det ligger så långt bort..
Aja, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0